Gjennomføring av årsmøte

På grunn av korona pandemien ble årsmøtet utsatt. Det vil ikke være mulig å gjennomføre ordinært årsmøte på vanlig vis før sommeren. Styret ønsker at vi gjennomfører et forenklet årsmøte for å fastsette regnskap og budsjett, samt valg til styre, velferds- og valgkomité.

Nedenfor beskrives forslag til hvordan styret ønsker å gjennomføre årsmøte 2020. Dersom du har innsigelser, kommentarer eller spørsmål til fremgangsmåten ber vi om at du tar kontakt med styret på e-post (Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.) eller telefon 99 44 59 80 snarest og ikke senere enn 27/5.

Innkalling og saksgang

Innkalling sendes ut på papir og e-post

Sakspapirer sendes på e-post

Beboere sender tilbakemeldinge, spørsmål og kommentarer til styret på e-post innen 27. mai

Oppdaterte sakspapirer sendes til beboere på e-post tidligst 2. juni og ikke senere enn 5. juni

Årsmøtet avholdes på Store lekeplass 9. juni kl 18:00

Årsmøte 2020

Tirsdag 9. juni kl 18:00 på Store lekeplass

1.       Godkjenning av innkalling

2.       Fastsettelse av regnskap og budsjett

3.       Valg til styre, velferds- og valgkomité.

Styreleder spør de tilstedeværende om innkalling og forslag til gjennomføring godkjennes. Forutsatt at innkalling blir godkjent, spør styreleder om regnskap og budsjett kan fastsettes. Deretter velges kandidater til styret, velferdskomité og valgkomité samlet.

På vegne av styret i Ekromskogen Huseierlag

Knut Bjarne Rørvik